ზოგადი მდგომარეობა
1.1 ტერორისტული აქციები - შენობის / ტერიტორიის ხელში ჩაგდება, მძევლის აყვანა, შენობების / ადამიანების სრული განადგურება, ამავდროულად სხვადასხვა მოტივების დევნა 1.1.1 მოტივები ტერორისტული აქციებისთვის:
მოგება (ყაჩაღობა / მძევლისგან გამოსასყიდის აღება). რელიგიური - შეიძლება ასოცირებული იყოს რელიგიის მიმდევართა ერთმანეთთან ბრძოლა და მიზნად ისახავს საერო ძალაუფლების შელახვას და რელიგიური ძალაუფლების დამკვიდრებას; რევოლუციური - მიზნად ისახავს ქვეყნის ეკონომიკურ ან პოლიტიკურ სისტემას რადიკალურად ან ნაწილობრივ შეცვლას, საზოგადოების ყურადღების მიქცევას ნებისმიერი მწვავე პრობლემის მიმართ. 1.2 ტერორისტული აქციის ინიციატორი შეიძლება იყოს მხოლოდ მაფია ან არაოფიციალური კრიმინალური ორგანიზაცია (შემდგომში - ”ნეოფკა”),რომლის სპეციფიკაცია დამკვიდრებულია ტერორზე 1.2.1 მაქსიმალური კრიმინალური ორგანიზაციის ოდენობა შეტევისას - 2 1.2.2 მინიმალური მონაწილეთა რაოდენობა ტერორის მხრიდან - 10 1.3 ტერორისტული აქცია შეიძლება მხოლოდ 7 დღეში ერთხელ (საერთო ლიმიტი). *მითითება: ტერორისტული აქციის შემდეგ, ორგანიზაცია ვალდებულია მინიმუმ 7 დღის განმავლობაში შეწყვიტოს ფუნქციონალი (ლიმიტი ინდივიდუალური ფრაქციის / ნეოფკის / ბანდისთვის). 1.4 ორგანიზატორმა ფრაქციამ შეიძლება მოიყვანოს დახმარება მოკავშირე ბანდის/მაფიის სახით. 1.5 ტერორისტული აქციის დროს ტერორის მხრიდან აუცილებელია ლიდერის ყოფნა. 1.6 ნებადართულია ნებისმიერი სახის იარაღისა და საბრძოლო მასალის გამოყენება. 1.7 ტერორისტული აქციის ორგანიზირების თანხმობისთვის მიმართეთ მთავარ/მთავარის შემცვლელ ადმინს. ფრაქციის ლიდერს რომელიც ორგანიზირებს აქციას უნდა მიმართოს მთავარ/მთავარის შემცვლელ ადმინს ამ ფორმით:
აქციის სახელები: ნიკნეიმი და ორგანიზაცია: მონაწილეთა რაოდენობა და ორგანიზაციების სია: დეტალური აღწერა გეგმის და გასაქცევი გზის: მოთხოვნები: 1.8 მაქსიმალური გამოსასყიდი ერთ მძევალზე: 15.000$ + მატერიალები. 1.9 ტერორისტული აქციების ჩატარება შესაძლებელი 16:00-დან 22:00-მდე გამონაკლისი: ბანკის ძარცვა (შეუძლია გაძარცვოს მინიმუმ ოთხმა კრიმინალმა)
წესები აგრესორებისთვის
2.1 ყველა აგრესორი უნდა იყოს მასკით | სასჯელი : სპეც.ციხე 60წუთი / გაფრთხილება [1/3] ლიდერს. 2.2 ყველა აგრესორს უნდა ქონდეს ცეცხლასასროლი იარაღი | სასჯელი : სპეც.ციხე 60წუთი / გაფრთხილება [1/3] ლიდერს. 2.3 ნებადართულია ერთი მძევლის მოკლა 10 წუთში | სასჯელი : გაფრთხილება [1/3] ლიდერს 2.4 აკრძალულია ვერტმფრენის მოთხოვნა | სასჯელი : გაფრთხილება [1/3] ლიდერს 2.5 აკრძალულია მოლაპარაკეს მძევლად აყვანა/მოკვლა | სასჯელი : გაფრთხილება [1/3] ლიდერს 2.6 აკრძალულია პატრულის გაუქმების მოთხოვნა 20 წუთზე მეტით. *მინიშნება: პატრულის გაუქმების რადიუსი არ უნდა აღემატებოდეს ერთ კილომეტრს 2.7 აკრძალულია ტერორისტული აქციის დატოვება მძევალთან ერთად | სასჯელი : გაფრთხილება [1/3] ლიდერს 2.8 ტერორისტული აქციის დამთავრების შემდეგ ტერორისტებმა აუცილებლად უნდა გარეცხონ ფული და შეცვალონ ტრანსპორტი და მხოლოდ ამის შემდეგ შეუძლიათ რესპაუნზე დაბრუნება
გოს.ორგანიზაციის წესები
3.1 ყველა სამთავრობო ორგანიზაციაშ შეუძლია ტერაქტებზე და შენობების აღებაზე წასვლა. მითითება: ძალობრივ ორგანიზაციას შეუძლია თხოვოს დახმარება Merryweather Security-ის (თუ ფრაქცია ლეგალურია). 3.2 გოს.ორგანიზაციებმა აუცილებლად უნდა შეასრულონ ტერორისტების მოთხოვნები თუ მძევლების სიცოცხლეს საფრთხე ემუქრება. 3.2.1 ნებადართულია შტურმი თუ ტერორისტების მოთხოვნა არაადეკვატურია ახსნა #1: თუ ტერორისტები ითხოვენ გამოსასყიდს იმაზე მეტს ვიდრე შეიძლება წესების მიხედვით. ახსნა #2: თუ ტერორისტებმა მოითხოვეს რაღაცა, რაც გოს.ორგანიზაციებმა შეასრულეს და ტერორისტებმა კიდევ ერთი რაღაცა მოითხოვეს. 3.3 ნებადართულია აგრესორების დევნა, გზატკეცილების / ავტომაგისტრალის გადაკეტვა, პატრულირება რადიუსის გარე ზონაში მოთხოვნების შესაბამისად.
Humane Labs-ის ძარცვა
აღწერა:
Humane Labs-ის ძარცვა - არის RP event-ი, რომლის მიზანიც არის შენობის აღება და კონტეინერების გაძარცვა. მძარცველებმა RP-თი უნდა გატეხონ კარები კომანდებით */try სიგნალიზაცია არ ჩაირთო*,სიგნალიზაციის ჩართვისას, ადმინისტრაცია Global-ში წერს ძარცვაზე. შენობაში (გამოგონილად), დაყენებულია 20 კონტეინერი, თითოში 25 მედიკამენტია. თითოეული კონტეინერი იღება კომანდის გამოყენებით */try გატეხა კონტეინერი მედიკამენტები ემატება ფრაქციის სკლადზე დევნისგან წარმატებულად გაქცევის შემდეგ და ბაზაზე მისვლისას. ერთ ფრაქციაში შეუძლია 7 დღეში ერთხელ გაძარცვა.
ბანკის ძარცვის წესები
კაზინოს აღება - არის RP event-ი, რომლის მიზანიცაა ბანკის ძარცვა და შიგნით მდებარე სეიფის,ავტომატების გაძარცვა. შეიარაღებული აგრესორები უნდა დაესხან თავს კაზინოს და იპოვონ სეიფი. შესაბამისი გათამაშებებით და ხელსაწყოების დახმარებით უნდა გატეხონ სეიფი და აიღონ ფული, სეიფში მდებარეობს 35.000$-დან 125,000$-მდე. ასევე შესაძლებელია სათამაშო ავტომატების გატეხვა თითოეულში მდებარეობს 2500$-დან 5000$-მდე. გატეხვის ცდის შემდეგ ადმინისტრაცია წერს Global ჩატში. 1. ავტომატის გასატეხად უნდა გაითამაშოთ /do გატეხა ავტომატი ,შემდეგ /try-ში დაწერონ რამდენი ფული ამოვიდა ავტომატიდან | სასჯელი : გაფრთხილება [1/3] ლიდერს მაგ: /try ავტომატშია 4.500$. უარყოფის შემთხვევაში თანხას 1000$ აკლდება და ხელახლა შეგიძლიათ გამოიყენოთ ბრძანება /try ავტომატშია 3.500$ სანამ არ დადასტურდება. მინიმალური რაოდენობა 1500$ - შემდგომ უკვე დაუშვებელია. 2.თითო გათამაშებაში უნდა იყოს განსხვავებული ციფრი | სასჯელი : გაფრთხილება [1/3] ლიდერს 3. თითოეულ გატეხილ ავტომატზე უნდა იყოს შესაბამისი გათამაშების სქრინშოტი